W połowie lat 40-tych XX wieku Giovanni Palombini uruchomił w wiecznym mieście palarnię kawy, która miała za zadanie wyprodukować najwyższej jakości Italian espresso. W tym celu właściciel firmy sprowadzał ziarna kawy z całego Świata i dzięki swojej wiedzy, tradycji i osobistej potrzebie innowacji stworzył kawy o wspaniałych smakach. Obecnie kawy marki Palombini są we Włoszech dobrze znane zarówno w sektorze HoReCa jak i na rynku detalicznym. Ich tradycyjny a zarazem swoisty, zawsze rozpoznawalny smak stanowi wizytówkę Palombini Italian Espresso.
Włoska kawa marki Giovanini i kawiarnia „Bottega del Caffe” została stworzona w 1926 roku przez Dante Giovanniniego w Rimini. Obecnie marka Giovanini należy do dużego, włoskiego producenta kawy firmy Daroma z Rzymu. Dziś marka Giovannini reprezentuje Riwierę Adriatycką, synonim doskonałości i tradycji w świecie kawy.
Giovannini N.1 cechuje intensywny aromat z prażonymi i zbożowymi nutami. Jest to kawa charakteryzująca się pełnym i zdecydowanym body (konsystencją). Ziarna Robusty nadają kawie ekskluzywny, mocny charakter, w posmaku zaś zrównoważoną słodycz lukrecji.
Kawa Palombini Super Crema to mieszanka bogata w smak, która uczyni z Twojej przerwy kawowej czas nadzwyczajnego relaksu. Idealna kawa dla domowych smakoszy. Przeznaczona do każdego rodzaju domowych ekspresów ciśnieniowych.
Kawa Palombini Gold to mieszanka o intensywnym i niepowtarzalnym smaku zadowoli najbardziej wymagające gusta. Wysoka zawartość Arabica sprawia, że kawa Palombini Gold jest odpowiednia na każdą chwilę. Idealna dla domowych ekspresów.
Kawa Gran Bar Polombini jest średnio palona w celu uzyskania bardzo pełnego i intensywnego, słodkiego smaku – z doskonałą cremą oraz trwałym aromatem kakao i chleba, zaparzana w najlepszych barach espresso w Rzymie.
Partnerzy Italmex to liderzy w swoich branżach, którzy dzielą naszą pasję do promowania zdrowej diety i stylu życia. Dzięki współpracy z renomowanymi producentami z Włoch, Hiszpanii, Gracji, Tajlandii czy Indii, Italmex gwarantuje wyjątkową jakość i autentyczność oferowanych produktów.