Home Aktualności Bez kategorii Zmiana wizerunku marki Basso

Zmiana wizerunku marki Basso

Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie.

Firma Basso stworzyła nowy, idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej

na butelce o owalnym, prostym kształcie.

Przeźroczysta etykieta pozwala na widoczność produktu jednocześnie dostarczając ważnych informacji.

Kolorystyczny minimalizm z jedną, dominującą, żywą barwą tworzy nowoczesny i przyciągający wzrok

wygląd. Jednocześnie taka prosta i estetyczna etykieta jest łatwa do odczytania i bardzo skutecznie

przekazuje ważne informacje o produkcie.

Czysty i nowoczesny wygląd etykiety tworzy poczucie wyrafinowania i profesjonalizmu, co

jest obecnie niezmiernie ważne z uwagi na wysokie ceny oliwy.

Nowy, minimalistyczny i estetyczny wizerunek na pewno odróżni markę Basso od konkurencji a użycie

na etykiecie jednej, dominującej barwy ułatwi konsumentowi identyfikację produktu na półce.

Aby ułatwić konsumentom rozpoznawalność marki (i produktu na półce) kształt logo BASSO pozostał

taki sam a funkcjonujący na wszystkich poprzednich etykietach wizerunek kobiety zbierającej oliwki

także pojawił się na nowych butelkach ( tylko w zmienionej, nowej grafice).

Italmex jako wieloletni dystrybutor oliw i olejów marki Basso w Polsce jest w pełni przekonany

o sukcesie produktów Basso w „nowej odsłonie”.     

Wszystkie produkty marki Basso dostępne są online na www.tasti.pl i www.idelikatesy24.pl.