Zmiana wizerunku marki Basso
Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie.
Firma Basso stworzyła nowy, idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej
na butelce o owalnym, prostym kształcie.
Przeźroczysta etykieta pozwala na widoczność produktu jednocześnie dostarczając ważnych informacji.
Kolorystyczny minimalizm z jedną, dominującą, żywą barwą tworzy nowoczesny i przyciągający wzrok
wygląd. Jednocześnie taka prosta i estetyczna etykieta jest łatwa do odczytania i bardzo skutecznie
przekazuje ważne informacje o produkcie.
Czysty i nowoczesny wygląd etykiety tworzy poczucie wyrafinowania i profesjonalizmu, co
jest obecnie niezmiernie ważne z uwagi na wysokie ceny oliwy.
Nowy, minimalistyczny i estetyczny wizerunek na pewno odróżni markę Basso od konkurencji a użycie
na etykiecie jednej, dominującej barwy ułatwi konsumentowi identyfikację produktu na półce.
Aby ułatwić konsumentom rozpoznawalność marki (i produktu na półce) kształt logo BASSO pozostał
taki sam a funkcjonujący na wszystkich poprzednich etykietach wizerunek kobiety zbierającej oliwki
także pojawił się na nowych butelkach ( tylko w zmienionej, nowej grafice).
Italmex jako wieloletni dystrybutor oliw i olejów marki Basso w Polsce jest w pełni przekonany
o sukcesie produktów Basso w „nowej odsłonie”.
Wszystkie produkty marki Basso dostępne są online na www.tasti.pl i www.idelikatesy24.pl.